Keluarga kecilku

Keluarga kecilku
indah...

Monday 2 April 2012

saya menangis sebab itu jer...

31 Mac Sabtu, lewat malam: aktiviti tgok TV.

Saya menangis sebab tu jer, serius....
Saya menangis, air mata mengalir.....bukan sebab tgok TV cerita sedih....
Hanya kerana en suami kata muka saya "banyak jerawat"...waaaaa
Maaf saya memang terasa...sedih sangat, maaf terlalu ikutkan perasaan...Dia jarang lepas mulut tapi tetiba jujurla plk...sambil2 picit2 jerawat saya, dia bagi statement maacm tu, sampaikan husband ajk jemaah solat Insyak pun saya tak berkalih sikit pun, merajuk punya pasal, maaf yer Encik  Suami, dia tdo macam tu jer....dah la tak mintak maaf, tapi takper takda apa yang nak dimaafkan....
Alik2 saya google tentang jerwat masa kehamilan,SAH memang antara perubahan fizikal yang akan berlaku yer.....alik2 bila hati dah sejuk..saya pun cuba tunjuk fakta yang menyatakan antara perubahan fizikal disebabkan ketidakseimbangan hormon masa hamil meyebabkan berlaku "naik jerwat "ni...FUhhhhhhh
Puas hati bila tunjuk statement tu bukan apa takut dia tak fhm ,taknak disebabkn muka berjerawat, saiz baju, panties, bra kena tukar kita seolah2 meyalahkan si kecik dalam perut.....jadi doa plk....tak mau, tak mau, dah lama saya nantikan "dia"...saya redha dengan perubahan diri yang berlaku, seomga dia sihat dan sempurna berada dalam kandungan saya....
Saya berdoa saya tak lupa diri, saya doakan untuk kebahgian rakan2 yang ingin menjadi ibu, supaya doa2 kalian termakbul secepat yang mungkin.Insyallah kawan2...

No comments:

Post a Comment