Keluarga kecilku

Keluarga kecilku
indah...

Friday, 13 April 2012

Doaku untuk Kak Long....

Salam, selamat petang.....
Petang ni macam redup dengan hujan yang renyai2...
Sayu jer hati ini...macm memahami  perasaanni....
Baru kejap tadi kak long hantar sms

"Kak Ngah (panggilan untuk diriku)...kak long period dah hari ni, nampok takdok rezeki lagi bulan ini, kena tunggu 3 bulan lagi, sedih sangat ...bila la kak long merasa macm korang...doakan kak boleh  bertahan lagi..

Subhanallah, tiba2 kembang kempis hidung ni...srupppppp....ayer mata turun...kak long ni jer yang mampu  terucap...buat masa ni tak tahu nak balas msg apa, yang saya tahu kak long tgh bersedih hati, niat hati nak bercakap sendiri dengan dia malam ni...

Doaku untukmu kak long....

Ya Allah sesungguhnya Aku tidak mampu untuk membantu dirinya ....segalanya kehendakMu,hanya ku bermohon pada mu Ya Allah, murahkan rezeki kak long dan mereka yang menginginkan zuriat, berikan Kak long kekuatan utk dia berusaha mendapatkan zuriatnya, percepatkan rezeki mereka Ya Allah...benarkan dirinya utk merasai nikmat yang kau berikan sepeti kami dua beradik, berikan kebahagian kepada kakak ku Ya Allah...lindungi dia dan suami, Rahmati mereka...amin..amin Yarabbalallamin...

No comments:

Post a Comment