Keluarga kecilku

Keluarga kecilku
indah...

Tuesday 10 April 2012

mengidam ker nih?????....


salam,

Makanan ala ala cam prosperity.....tapi takdapat ditempat ber "air- cond" tempat selesa utk makan macam di McD..tapi makanan di atas namanya 'oblong'...serius malam tadi kali pertama saya sebut nama makanan ini dan itulah kali pertama saya makan, hahahahha...serius kali pertama...gara 2 Mr Cool yang tak sengaja terbeli tapi saya sengaja makan......tak tau nak cakap macmana tapi memang rasa ala prosperity burger McD...tapi rasa oblong ni lagi sedap la...sos lada hitam tak berapa "keras"....cukup2 asa, dicampur dgn sos n mayonis yang sangat seimbang...heheheh
Alhamdullilah nak memasuki 12 minggu (3 bulan) dengan izin Allah, saya langsung takda alahan.....syukur saya tak menganggu rakan2 sekerja bila brtugas luar, syukur husband pun tak susah sangat nak layan karenah saya., saya pun dapat menjalankan tugas masak memasak, kerja di office secra tenang je..angin pun dah takda.....cuma saya kena bijak pilih makan makanan seimbang  utk badan saya...syukur...selepas check up kedua pada 5/03 (selasa) baru ni utk next check up pada 3/5 plak...

No comments:

Post a Comment