Keluarga kecilku

Keluarga kecilku
indah...

Wednesday, 6 June 2012

pagi2 dah berair mata........

Baru dua hari ditinggalkan.....tapi dah rasa haru giler....
Mr Cool masuk pulau Tioman.....bercuti?????sorang-sorang??????
Haah.....
Tapi nak buat macm mana cuti kami berdua tak sama, dia keje sebagai pendidik, n aku sebagai staff gomen yg cuti ada had limitnyer.....jawapnyer..dia sorg jerla yg pergi...
lagipun nak pergi berdua, kitorg pikirkan costing pergi balik plk...dah dua2 org baru habis bayar insuran n renew roadtax kete masing2...mahu tak haru biru kami berdua nak prepare duit utk sampai ke bulan gaji berikutnya...

kalo ikuthati rasa berat nak setuju n galakkan dia pergi tapi...
bila pikir kan dia dah lama giler tahan perasaan rindu pada keluarga angkat, kengkawan, anak murid dia kat sana....saya sokong jua ler.....

tapi sebak sungguh lepaskan dia.....haisshhhhhh, emosi terlebih ni... dalam jadi tak jadi nak naik bas masuk pulau..tetiba bas dia sampai awal dari bas adik ipar n anak saudara yg saya hantar nak balik ke kelate.. emmmmm akhirnya jadi gak dia pergi..teruk tak kalo saya sempat doa "semoga tiket habis, n doa semoga dia ubh fikiran"...selfish betoi...tapi Allah lebih mengetahui, rezeki dia lagi...jadi tinggal saya kt sini..n dia ke sana....semoga dia happy sentiasa

No comments:

Post a Comment